Valmennusryhmät

Valmennusryhmä = kotiryhmä.
Asiakas valitsee (itse, tai yhdessä valmentajiemme kanssa) itselleen sopivan valmennusryhmän, jossa hän käy viikoittain. Ryhmässä voi olla eritasoisia liikkujia, mutta kaikilla on samansuuntainen tavoite. Ohjaus on ikään kuin henkilökohtaista valmennusta ryhmässä, eli valmentaja suunnittelee treenit siten, että jokainen pystyy toteuttamaan treenit omalla tasollaan ja ne kehittävät osallistujia kohti tavoitetta. 


Oheistunnit ovat valmennusryhmiä tukevia treenejä.
Valmennuslevel-korttilaisilla on rajaton oikeus osallistua haluamilleen oheistunneille. Näille tunneille ilmoittaudutaan erikseen LeWellin kotisivujen kautta.

VALMENNUSRYHMÄT

RENTOA RÄHINÄÄ

Rentoa Rähinää –treeneissä painotus on voiman kehittämisessä. Harjoittelu jaetaan lihaskestävyys-, voimakestävyys-, nopeusvoima- ja maksimivoimajaksoihin. Tunneilla käytetään monipuolisesti kuntosalilaitteita, oman kehon painoa sekä vapaita painoja. Tehokeinoja käytetään sarjojen, painojen ja lihastyötapojen kautta. Ryhmä soveltuu voiman hankinnan lisäksi kiinteyttäväksi harjoitteluksi ja pohjaksi muille (taito ja teho) lajeille.

KUNNON KOHOTUS

Kunnon Kohotuksessa tavoitteena on kehittää tehokkaasti lihaskuntoa sekä hapenkuljetuselimistön kuntoa saman harjoituksen aikana. Voima-osioissa käytetään enimmäkseen oman kehon painoa ja vapaita painoja. Ryhmä soveltuu hyvin myös kiinteyttäväksi harjoittelumuodoksi, lihaskestävyyden harjoittamiseen, painonpudotukseen, lajia tukevaksi harjoitteluksi.

Hikistä ja tehokasta!

PEHMEÄSTI KUNTOON

Pehmeästi kuntoon -ryhmä soveltuu painonhallintaan, tuki- ja liikuntaelinongelmaisille, astmaatikoille, kuntoilua aloitteleville, mutta myös tasapainottavana harjoitteena edistyneille. Tunnilla käytetään sekä oman kehon painoa, että monipuolisesti erilaisia välineitä (esim. pilatespallot, -renkaat, -rullat, bodybow, crosscore). Tunnilla keskitytään lihaskuntoon, liikkuvuuteen, tasapainoon sekä keskivartalon ja koko kehon hallintaan.

FITTI

Fitti on tiukka treeni, jossa uhmataan perinteisiä harjoittelumetodeja. Tunnilla haastetaan sykettä ei-niin-perinteisin-keinoin, samalla kun lihakset saavat kyytiä ja ne unohduksissakin olleet ilmoittavat olemassa olostaan. Viimeistään treeniä seuraavana päivänä. Tunti sopii loistavasti valmennusryhmäksi heille, joilla on jo hieman pohjaa harjoittelusta ja ovat valmiita haastamaan itseään uudella tavalla.

HYVÄN OLON RYHMÄ

Hyvän Olon Ryhmässä etsitään omaa hyvää oloa monipuolisen liikkeen avulla. Kehoa treenataan niin peruskestävyyden, vauhtikestävyyden, lihasvoiman ja ennen kaikkea kehonhuollon kautta.  Monipuolisen treeniohjelman kautta jokainen pyrkii löytämään itselleen parhaimpia keinoja oman kehon kuunteluun ja kehittämiseen. Ryhmä sopii erinomaisesti niille, jotka kaipaavat lisämotivaatiota ja vaihtelua treenaamiseensa, tai ensimmäisenä valmennusryhmänä LeWELLin treenikonseptiin tutustumiseksi.

HYVÄN OLON PAINO

Hyvän Olon Painossa keskitytään oman kehon kuuntelun kautta edistämään fyysisiä ominaisuuksia ja toimintakykyä. Tunneilla pyritään edistämään hyvinvointiosaamista monipuolisesti. Vaikka tunneilla painottuu liikkuminen (kehonhallinta, huolto, kestävyys, voima), sen rinnalla edistetään ravitsemusta ja tärkeitä taitoja, kuten läsnäoloa ja vahvuutta.

OHEISTUNNIT SYKSY 2020

Kahvakuula
voima
toiminnallinen
juoksijan jumppa
syke
core + hartia
peruskunto
pehmeä live
corepilates
jooga
fascia
liikkuvuus
selkä + venyttely